Έχετε e-shop ή blog και δεν έχετε στείλει ακόμη newsletters (ενημερωτικά δελτία) για την προώθηση της επιχείρησής σας; Τότε δεν θα γνωρίζετε ακριβώς τι είναι ένα newsletter και τι κάνει. Εν συντομία, εξακολουθεί να είναι ένα από τα κύρια εργαλεία του Email Marketing και παράγουν καλύτερα αποτελέσματα σε πολύ μειωμένη τιμή όταν χρησιμοποιούνται σωστά.
Φανταστείτε έναν τρόπο να έρθετε σε επαφή με τους αναγνώστες σας χωρίς να τους ενοχλείτε συνεχώς με μη ενδιαφέροντα θέματα. Η αποστολή newsletters, που σχετίζεται με μια στρατηγική email marketing, είναι ακριβώς αυτό. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα μιλήσουμε για τη σημασία της, τον τρόπο χρήσης και ποιος μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Θέλεις τα αρχίσεις την συνεργασία μαζί μας για αποστολή newsletter; Επικοινώνησε άμεσα!
Τι είναι το newsletter (ενημερωτικό δελτίο);
Το newsletter είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για την τακτική επικοινωνία με τους συνδρομητές σας, παρέχοντας τις πληροφορίες που θέλετε στα email σας, αυτά τα μηνύματα μπορεί να περιέχουν απλό κείμενο ή μια δομή που αποτελείται από εικόνες και μορφοποιημένο κείμενο.
Στην πράξη, λαμβάνουμε καθημερινά πολλά ενημερωτικά δελτία και είναι, κατά κάποιο τρόπο, ένας τρόπος να διατηρούμε τακτική επαφή με τα brands που ακολουθούμε.
Ποιος είναι ο σκοπός ενός newsletter;
Τα newsletters χρησιμοποιούνται συχνά από άτομα που websites, blogs, ή e-shop για να διαφημίσουν ένα προϊόν, περιεχόμενο, άρθρο, να επικοινωνήσουν ένα συμβάν ή να συμμετάσχουν σε καμπάνιες remarketing, χωρίς να ξεχνάμε την τυπική επικοινωνία συναλλαγών (επιβεβαίωση παραγγελίας , αποστολή, κ.λπ.).
Το newsletter έχει τον ακόλουθο σκοπό:
- Διατηρήστε μια τακτική επαφή
- Ότι ο ιστότοπός σας ή το ιστολόγιό σας δεν ξεχνά
- Αυξήστε τους επισκέπτες, ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να επισκεφθούν
- Στείλτε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου σε σχετικό
- Δημιουργήστε επισκέψεις
- Προσέλκυση κυκλοφορίας.
Πώς λειτουργεί ένα newsletter;
Αυτό είναι εύκολο. Για να ξεκινήσετε να στέλνετε newsletter στους συνδρομητές σας, χρειάζεστε τρία πράγματα:
- Μια στρατηγική
- Μια λίστα συνδρομητών και πελατών
- Ένα εργαλείο email marketing
Ας τα πάρουμε ένα προς ένα.
- Η στρατηγική
Εδώ αποτυγχάνουν το 99% των καταστημάτων. Οι χρήστες εγγράφονται στο newsletter ενός ιστολογίου και το κατάστημα δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να στέλνει εκπτώσεις, προσφορές και προωθήσεις.
Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι μετά το δεύτερο newsletter, το ποσοστό ανοίγματος του email αρχίζει να μειώνεται.
Όπως σας είπαμε προηγουμένως, έχει να κάνει με την αξία και γι ‘αυτό πρέπει να δημιουργήσετε ενδιαφέρον και πρακτικό περιεχόμενο εστιασμένο στο πρόσωπο του αγοραστή σας.
Με αυτήν τη σαφή ιδέα, πρέπει να ορίσετε:
• Ποιο περιεχόμενο θα δημοσιευτεί δημοσίως στο ιστολόγιο και ποιο θα κρατήσετε για τη λίστα.
• Πόσο συχνά και σε ποια ώρα θα στέλνετε τα μηνύματα email.
• Ο στόχος κάθε email. - Λίστα συνδρομητών
Εάν δεν έχετε άτομα για να στείλετε email, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα. Εδώ έχετε κάποιες ιδέες για να ξεκινήσετε της λίστας σας.
Δημιουργήστε ένα ebook, ένα μάθημα, ένα πρότυπο κ.λπ. που δίνετε στους αναγνώστες σας δωρεάν σε αντάλλαγμα των διευθύνσεων email τους.
Φόρμες: πολλά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου προσθέτουν αυτές τις φόρμες στα πιο περίεργα μέρη. Πρέπει πάντα να είναι ορατά σημεία. Για παράδειγμα, στην αρχική σελίδα, στις αναρτήσεις σας, στη σελίδα σφάλματος 404 κτλπ.
Pop-ups (Αναδυόμενα παράθυρα): είναι τα μηνύματα που εμφανίζονται αφού περάσετε μερικά δευτερόλεπτα στον ιστότοπο. Έχουν μια απίστευτη δύναμη μετατροπής, αλλά μπορούν επίσης να είναι πολύ ενοχλητικά. Απενεργοποιήστε τα στην έκδοση για κινητά, επειδή η Google θα μπορούσε να σας τιμωρήσει.
Εάν δεν έχετε ακόμα λίστα, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε. Ο συνδρομητής είναι ένας δυνητικός πελάτης με τον οποίο έχετε ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας.
Γι ‘αυτό ακριβώς το email marketing έχει τόσο υψηλό ROI - Εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email
Υπάρχει ένας τόνος λογισμικού διαθέσιμο για την αποστολή των newsletters σας. Εδώ αναφέρω μερικά από τα πιο γνωστά.
• Mailchimp: Προσφέρει μια δωρεάν, αλλά πολύ περιορισμένη έκδοση.
• MailRelay: η δωρεάν έκδοση σας επιτρέπει να έχετε 15.000 συνδρομητές και να δημιουργήσετε ένα σύστημα μηνυμάτων αυτόματης απάντησης. Μια καλή επιλογή για να ξεκινήσετε.
• Active Campaign: είναι πραγματικά χρήσιμο λόγω του συστήματος αυτοματοποίησης με το οποίο μπορείτε να τμηματοποιήσετε αυτόματα τη λίστα σας. Έχει μια δοκιμαστική έκδοση 15 ημερών.
Συμπέρασμα
Εάν είχατε αμφιβολίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα του email marketing και την αποστολή newsletters, πιστεύω ότι σας βοήθησα για να ξεκινήσετε να στέλνετε τα newletters σας.
Σε αυτό το άρθρο, έχετε πολλές συμβουλές για το πώς μπορείτε να αυξήσετε την απλή αποστολή ενός newsletter σε έναν απαραίτητο πόρο email marketing για εφαρμογή σε ιστολόγια ή καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου.